5 לוקיישנים לצילומי לחתונה באיזור המרכז

לוקיישנים לצילומי חתונה של שחר וניב הזוג המשוגע
תוכן עניינים

אז אחרי שסגרתם את כל הספקים לחתונה, מקווים שלא שחכתם את האטרקציות לחתונה, כן? 🙂 אז הדבר הבא שלכם להסתכל על לוקיישנים לצילומי חתונה – מתלבטים איפה להצטלם ביום החתונה או בצילומי הזוגיות? הכנו עבורכם 5 לוקיישנים הורסים באזור המרכז שיעשו לכם חשק שהצילומים יגיעו.

לוקיישנים לצילומי חתונה:

לוקיישנים לחתונה – יער אילנות

לאלה מכם שמתחשק להם דווקא אווירה פסטורלית עם הרבה טבע, עצים ושבילים קסומים, ההמלצה שלנו היא לבדוק את האזור של יער אילנות הנמצא בין פרדסיה לקדימה. יש לא מעט שדרות עם עצים גבוהים שגם מאפשרים לכם רגעים של צל בימים חמים וגם נהדרים כרקע בתמונות. 

אפשר להגיד שבתוך יער אילנות יש מספר לוקיישנים פנימיים שבהם אפשר לטייל ולהצטלם אך חשוב לדעת שחלקם מצריכים הליכה קטנה שעשויה להיות קצת מעייפת ביום החתונה מאחר והכלה נועלת נעלי עקב.

רם ומשי מתוך הצילומי חוץ שנערכו ביער אילנות

לוקיישנים לצילומים לחתונה בחוף הים

לא משנה באיזה חוף ים תבחרו, נסו לכוון את ההגעה אליו לשעות השקיעה. ההגעה אל החוף בשעות שבהם השמש נמוכה והתאורה רכה ומלטפת, יוצרת תמונות חלומיות וקסומות. בשפה המקצועית, השעה שלפני השקיעה, מכונה שעת הזהב בשל הצבעים המדהימים שהיא מצליחה לייצר. ההמלצה שלנו היא לבחור בחוף ים יחסית מבודד על מנת שתרגישו בנוח במהלך הצילומים וגם בשביל ליצור תמונות נקיות מהעוברים והשבים.

אליסון ודויד בחיבוק ענק על רקע בנאדם שעובר

אליסון ודויד צועדים בחוף רגע מתוך הצילומי זוגיות שלהם

הדר ונאור מתוך הצילומי זוגיות שלהם בשקיעה על החוף

לגלריה של אליסון ודויד שהצטלמו בים מוזמנים ללחוץ כאן.

לוקיישנים לצילומי חתונה – נחל אלכסנדר

אזור מעניין נוסף שכדאי לבדוק עבור צילומים לחתונה וגם לצילומי הזוגיות שלפני החתונה. האווירה הרגועה והנופים היפים מצליחים לייצר חוויה של ממש. אם אתם מחפשים לוקיישן רומנטי שמצטלם בצורה מעולה, אין ספק שמדובר בבחירה מוצלחת.

יעל וטל המדהימים ברגע מאושר מתוך הצילומי חוץ שלהם

יעל וטל המקסימים צועדים בצילומי החוץ בנחל אלכסנדר

לגלריה של יעל וטל שהצטלמו בנחל אלכסנדר לחצו כאן.

לוקיישנים לצילומי חתונה – המדרחוב בזיכרון יעקב

לא הרבה יודעים אבל בזיכרון יעקב יש מדרחוב מהמם ופוטוגני למדי. למי שמתחשק לשבור את האווירה של הטבע ולבחור בלוקיישן שונה ומעניין, זאת אופציה מעולה. אפשר לעצור ולקנות גביע גלידה, להסתובב בין הסמטאות ולדגמן זוגיות מהממת, כשמכל מקום מבסביבכם צועקים לכם העוברים והשבים "מזל טוב" (בליווי הצעקות הקבועות לכיוונו של החתן: "אל תעשה את זה" / "תברח כל עוד אתה יכול").

המדרחוב בזכרון יעקב הוא לוקיישן מעולה לתמונות גם בשל המגוון שהוא מציע. יש אזורים עם הרבה מאוד אנשים, מה שיוצר קונטסרט מיוחד של הזוג עם החולצות הלבנות ביחד בין האנשים וגם ניתן למצוא בו לא מעט נקודות אינטימיות וסמאטות צדדיות בלי יותר מידי אנשים, עם ספסלים יפים ומיוחדים בשביל רגעים זוגיים. ההמלצה שלנו היא להגיע לקראת השקיעה על מנת לתפוס את התאורה היפה והמוצלחת ביותר ביום ולקבל צבעים מיוחדים של "שעת הזהב".

אמילי ויוגב ברגע רומנטי מתוך הצילומי זוגיות שלהם בזכרון יעקוב  אמילי ויוגב צועדים במדרחוב של זכרון יעקוב  אמילי ויוגב מתוך הצילומי הזוגיות שלהם שנערכו בזכרון יעקרוב  אמילי ויוגב מתוך הצילומי הזוגיות האורבנים שלהם  אמילי ויוגב מתוך הצילומי זוגיות שנערכו במדרחוב בזכרון יעקוב

לגלריה של אמיילי ויוגב מתוך המדרחוב של זיכרון יעקוב לחצו כאן.

לוקיישנים לצילומי חתונה – מתחם השוק של נתניה

כן כן, מה ששמעתם 🙂 מדובר בלוקיישן מהמם! אבל הטיפ כאן הוא להגיע כשהשוק סגור. כאשר השוק נסגר, למשל בימי שבת או בזמן חגים, אפשר לסייר בו לבד וליהנות מציורי הגרפיטי הצבעוניים שנמצאים לכל אורכו וכמובן להצטלם כשהם ברקע. מבחינת לבוש, ההמלצה שלנו היא להגיע לצילום בקירות הגרפיטי בשוק עם בגדים לבנים על מנת לקבל את האפקט של הרקע הצבעוני והקונטרסט עם הלבוש הלבן.

לוקיישנים לחתונה גריפיטי בשוק של נתניה

לוקיישנים לחתונה בשוק של נתניה ביום שבת

לוקיישנים לחתונה בשוק בנתניה באזור השרון

לוקיישנים לחתונה בשוק בנתניה חגי ונופר

לסיכום, זה לא באמת משנה איפה תצטלמו, יותר חשוב איך תרגישו במהלך הצילומים. צילומים לחתונה זו למעשה מזכרת מדהימה שאתם לוקחים אתכם לכל החיים מרגעים מיוחדים שלכם, שנייה לפני שאתם זוג נשוי.

רוצים לבדוק זמינות לתאריך החתונה שלכם? שלחו לנו הודעה! כמו כן, מוזמנים להציץ בדף האינסטגרם שלנו ולראות עבודות נוספות שלנו.

שאלות ותשובות איך נראה יום החתונה

בדרך כלל מדובר במפגש צילום של עד שעתיים, אך משך הזמן עשוי להשתנות בעקבות מספר שיקולים כמו המרחק בין הלוקיישנים שנבחרו וכמות הבגדים שהבאתם.

מומלץ לצלם במקומות מיוחדים כמו חורשות, מטעים, חוף הים אך ניתן גם לצלם במקומות אורבניים כמו שפירטנו בכתבה.

ההמלצה שלנו היא להצטלם כמספר חודשים (בערך 3 חודשים) לפני האירוע, אך ניתן לצלם גם בסמוך לאירוע (כמה שבועות לפני) הכי חשוב זה להגיע רגועים ובראש טוב לצילומים.

בדרך כלל, מקבלים כמה מאות תמונות אך הכמות מאוד משתנה בהתאם לכמות הלוקיישנים ואי אפשר לנקוב במספר מדויק מראש.

דילוג לתוכן