מה עושים ביום החתונה ואיך הוא נראה באמת?

מה עושים ביום החתונה ומתי מתחילים ריקודים?
תוכן עניינים

מה עושים ביום החתונה – עם דגש על הצילום

אחת מהשאלות הנפוצות שאנו נשאלים כמעט בכל חתונה על ידי הזוגות שאותם אנחנו מצלמים היא, מה בדיוק קורה ביום החתונה? מה הלו"ז? בקיצור, מה עושים ביום החתונה!

החלטנו לעשות לכם קצת סדר בנושא ולהסביר בדיוק מה קורה ומתי, וגם כמובן תמונות מכל חלק של היום המיוחד הזה.

נקודת המפגש הראשונה עם הצלמים היא כמובן בתחילת היום, או יותר נכון בשעות הצהריים, במהלך הצילומים של ההכנות. אנחנו מגיעים לתעד את הרגעים המיוחדים וקצת מאחוריי הקלעים תוך צילום של רגעי ההתארגנות השונים.

הכוונה היא בדרך כלל לשלב בו מאפרים, מסרקים ומתארגנים (עם דגש על הכלה כמובן) וזאת על מנת לספק מזכרת מיוחדת מהרגעים האלה, שאפילו החתן לא רואה ביום החתונה.

נופר מתארגת לקראת החתונה

בר פרנק מאפרת את נופר לקראת החתונה

איפור כלה רגע לפני המפגש

סידורים אחרונים של הכלה לפני שיוצאת למפגש עם החתן

בנוסף, אנחנו מקפידים לתעד גם את כל הדיטיילז (הפרטים) שמסביב. את נעליי הכלה, השמלה כשהיא עוד תלויה על קולב, הטבעות וגם, איך אפשר בלי? קולאז' שמרכז פריטים נבחרים.

סלסלת טבעות מתוך ההכנות

שמלת כלה על החלון באולם אודאון שבעמק חפר

נעלי כלה

דניאל ואסף מתחתנים באודאון בעמק חפר

טבעות חתן וכלה בזמן ההכנות של אסף ודניאל שהתחתנו באודאון עמק חפר

לאחר מכן, כאשר הכלה לבושה ומאורגנת, אנחנו מצלמים כמה תמונות שלה כאשר היא שמה את העגילים, נועלת את הנעליים ומתארגנת מול המראה ואז ניגשים לשלב המפגש.

הכנות אחרונות לקראת המפגש

איפור אחרון לפני המפגש עם החתן

הכלה דניאל בהכנות אחרונות באולם אודאון

סידור עגילים אחרון רגע לפני המפגש

קצת לפני המפגש, אנחנו מצלמים כמובן גם את החתן. בכל זאת, הוא גם שותף ביום הזה (קצת, אבל שותף :). לאחר מספר תמונות של החתן והמלווים שלו, מצלמים את רגע המפגש שתמיד מצליח לרגע מחדש.

אנחנו מתעדים את הרגעים הקטנים שבהם החתן מביא לכלה את הזר, עושה לה סיבוב ומביט בה בפעם הראשונה (בדרך כלל לאחר מספר ימים שלא נפגשו זה עם זו).

הכנות אחרונות של החתן

המבט הראשון של החתן שרואה את אישתו לעתיד

כשהסבא קולט את המפגש של הנכד שלו

גיא ונופר במפגש מהסרטים

צילומי החוץ של גיא ונופר

מה עושים ביום החתונה – השלב הבא בלו"ז לחתונה – צילומי חוץ

כשמסתיים המפגש, יוצאים לצילומי החוץ. אפשר להגיד שצילומי החוץ הם החלק המרכזי של יום החתונה, מלבד האירוע עצמו. בוחרים מראש לוקיישנים יפים לצילום ובמקרים מסויימים אפילו זורמים ספונטנית על נקודות קסומות שרואים בדרך לאולם ופשוט מצטלמים ונהנים 🙂

גיא ונופר צועדים על רגע הכותנה

אפשר לשלב בצילומי החוץ גם תמונות עם המלווים והמלוות ומומלץ להביא אלכוהול, מוזיקה וכל דבר שיעזור לכם להשתחרר.

צילומי החוץ של דניאל ואסף

יד ביד גם בצילומי החוץ

מה עושים ביום החתונה – ומה קורה מהרגע שמגיעים לאולם או אל גן האירועים?

בסיום השלב של צילומי החוץ, ממשיכים לכיוון האולם. אנחנו משתדלים להשאיר לכם זמן למנוחה לפני שמגיע הערב וגם לאפשר לכם לאכול בחדר החתן כלה של האולם. חשוב מאוד לא להגיע באפיסת כוחות ואנחנו לגמרי מבינים זאת ומקפידים לתת מרווח לזוגות שלנו על מנת שיוכלו להתאפס ולהתרענן.

לאחר מכן, מתחיל השלב של צילומי המשפחות. מומלץ להגיד לאורחים הקרובים (בדרך כלל סבים וסבתות, דודים קרובים וכמובן אחים ואחיות) להגיע קצת לפני קבלת הפנים בשביל לוודא שנספיק לתעד אותם על רקע החופה או בכל נקודה יפה ופוטוגנית אחרת שנמצא באולם.

צילומי משפחה זה חלק מהלוז

למשפחות רבות השלב של צילומי המשפחות חשוב מאוד ולכן אנחנו תמיד מנחים את הזוגות שלנו "לגזור זמנים" ולבקש מהמשפחה להגיע אפילו קצת לפני. נהוג להתחיל את צילומי המשפחות לפחות חצי שעה לפני שמתחילה קבלת הפנים, וכמובן נראה את הצלם מגנטים בצילומי משפחה ויתחיל להוציא מגנטים.

זכרו, מהרגע שקבלת הפנים מתחילה, קשה מאוד להצטלם בצורה מהירה וזאת מאחר ומגיעים אורחים רבים שרוצים לדבר אתכם, להצטלם ולחגוג אתכם את היום המאושר, מה שעשוי לעכב את תהליך הצילומים.

לאחר צילומי המשפחות, מתחילים את שלב קבלת הפנים, כאשר במהלכו אחד מהצוות שלנו הולך עם החתן על מנת לתעד את שלב הכתובה אשר בדרך כלל נערך בחדר או שולחן צדדי. שלב חתימת הכתובה לוקח מספר דקות (עד רבע שעה בדרך כלל) ולאחריו מתחילים להיערך לחופה.

רגע הקריטי של החתן, כתובה

את שלב החופה אתם בוודאי מכירים היטב, אנחנו משתדלים לתעד מכל זווית אפשרית ולהיות העיניים שלכם לכל הרגעים המיוחדים באירוע. נתעד את האנשים שמתרגשים ומוחאים כפיים, את ההורים שלכם, הסבים והסבתות וכמובן אתכם, ברגע החשוב והמיוחד הזה.

חופה באולם אודאון

רגע שהוא שם לה את הטבעת באולם אודאון

עם סיום החופה, מתחילה החגיגה האמיתית וגם שם אנחנו אתכם – שלב הריקודים! במהלך המסיבה אנחנו מתעדים את החתן באוויר, את הכלה מפזזת עם החברות ואת הצ'ייסרים שתרימו. וזה גם השלב שבו הבחור של האטרקציות לחתונה מגיע לרחבה .

די'גיי צח זיו מרים את הרחבה בחתונה של גיא וג'ינה בלוקא

אווירת מסיבה בחתונה של גיא ונופר ביקבי קיסריה

רחבת הריקודים בלוקא במשמר השרון מפוצצת

מקווים שהמדריך הקצר הזה עשה לכם קצת סדר בנוגע לשאלה מה עושים ביום החתונה עם דגש על כל הקשור בצילום חתונה. אם עדיין יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לשלוח לנו ונשמח לענות ולעזור לכם כמובן!!

ג'ינה וגיא בריקוד סלואו ראשון

רוצים לבדוק זמינות לתאריך החתונה שלכם, רוצים להתייעץ ולשמוע את דעתנו? שלחו לנו הודעה! כמו כן, מוזמנים להציץ בדף האינסטגרם שלנו ולראות עבודות נוספות שלנו.

מזל טוב!

דילוג לתוכן