אטרקציות לחתונה – רעיונות מיוחדים שישדרגו לכם את האירוע

אטרקציות לחתונה חייבים בכל חתונה כגון בלוקים, מגנטים וכו'
תוכן עניינים

דרך נהדרת לשדרג כל אירוע חתונה, היא לשלב בו כמה אטרקציות מגניבות. במהלך האירוע, בעיקר ברחבת הריקודים אבל לא רק, תוכלו למצוא אטרקציות מיוחדות שיתנו לאורחים שלכם וגם לכם חוויה שלא תשכח. הנה מספר רעיונות לאטרקציות לחתונה:

מגוון רעיונות לאטרקציות לחתונה 2021

למעשה ככל שעוברות השנים כמות האטרקציות שניתן למצוא בחתונות הולכת וגדלה. על מנת לבחור את האטרקציה שהכי תתאים לכם, חשוב שתבינו לפני כן מה כל אטרקציה לחתונה תורמת לאירוע שלכם ואיך היא צפויה לייחד את יום החתונה. נגיד מראש, יש לא מעט אטרקציות מטורפות לחתונה שעשויות לא להתאים לכל זוג וחשוב ללכת עם האמת שלכם ולהרגיש שלמים עם האטרקציה.

איך בוחרים אטרקציות לחתונה?

כיום לארגן חתונה בני הזוג צריכים להביא שזה לוקח זמן, וזה לא כזה מהר כמו שחושבים, אולם לפני שאתם רוצים לגשת ולבחור אטרקציות לחתונה מאוד חשוב להתייעץ עם בן הזוג ולראות איזה אטרקציות אתם רוצים (בדרך כלל זה לא מסתפק באחד) ולכן אחרי שבחרתם את כמות האטרקציות והסוג תוכלו להתאים חבילה מתאימה לאירוע שלכם וכמובן, חשוב לבחור ספק מתאים שיוכל לספק לכם את האטרקציה במחיר משתלם, ולא מישהו חסר ניסיון שהתחיל רק לאחרונה לספק את השירות.

אטרקציות צילום לחתונה

העולם של צילום חתונות מביא איתו לא מעט רעיונות מגניבים של אטרקציות לחתונה כאשר האופציה המוכרת ביותר היא כמובן צילום מגנטים בחתונה.

כיום ניתן למצוא צילום מגנטים "קלאסי" בו הצלם עובר בין האורחים באירוע, מתעד אותם ולמעשה מדפיס את התמונה על גבי מגנט. יחד עם זאת, יש לא מעט אופציות מגניבות נוספות שקשורות לצילום ונכללות כאטרקציה מגניבה:

  • צילום מגנטים בחתונה – כפי שהזכרנו קודם, מדובר באופציה המוכרת מכולן של מגנט רגיל או אפילו פולארויד (מרובע וגדול יותר)

  • בלוקים לחתונה – הדפסת מגנטים על גבי בלוקים במגוון גדלים, מתנה נהדרת לאורחים שלכם.

  • עמדת צילום והדפסה – כוללת בדרך כלל רקע לבן או ממותג ואביזרים מגניבים (כובעים, שלטים מצחיקים ועוד)

  • הדפסת מגנטים על מחזיקי מפתחות – מדפיסים את התמונה שלכם על גבי מחזיק מפתחות מעץ במבחר גדלים וצורות.

  • מראת סלפי – למעשה מדובר בשדרוג של תא הצילום שכולנו מכירים. האורחים עומדים מול עמדת הסלפי. איך זה עובד? האורחים מפעילים את המצלמה בעזרת לחיצה על המסך. לאחר הצילום התמונות מודפסות ומשלבות מסגרת עם כיתוב לפי בחירה אישית שלכם.

הלוח של הצלם מגנטים כאשר אתם מחפשים אטרקציות לחתונה

קצת על אטרקציות אלכוהול לחתונה

אטרקציות אלכוהול לחתונה יכולות להשתלב נהדר באירוע שלכם ואפשר להגיד שבמיוחד אם אתם מתחתנים בעונת הקיץ, תוכלו להנות מאופציות נהדרות ומגניבות.

מחפשים אטרקציות לחתונה משהו מיוחד? מוזמנים לבר מיוחד לאורחים שלכם

להלן חלק מאטרקציות האלכוהול המובילות עבור יום החתונה שלכם:

  • בר קוקטיילים נייד – אם החלטתם ללכת על חתונת שישי צהריים למשל, האופציה של בר קוקטיילים היא מושלמת עבורכם. בדרך כלל נהוג למקם את בר הקוקטיילים ברחבה של קבלת הפנים בנוסף לבר הרגיל או במקומו (בהתאם להחלטת הזוג)

קוקטלים מיוחדים כחלק מאטרקציות לחתונה מתוך האולם 591 בנתניה

  • בובה בצורת בקבוק אלכוהול – כן כן שמעתם נכון, בובה ענקית שמסתובבת ברחבת הריקודים ומחזיקה בקבוקי אלכוהול. המפעיל של הבובה מוזג לאורחים צ'ייסרים ומשקה אותם באלכוהול מהבקבוק. שונה, שמח ומיוחד למדי.

ומה בנוגע לאטרקציות לרחבת הריקודים?

אז בעצם אפשר להגיד שהשלב המרכזי באירוע בו נהוג לשלב את האטרקציות הוא רחבת הריקודים. יש לא מעט אטרקציות לרחבת הריקודים שמקפיצות כל חתונה ומוסיפות צבע, שמחה והרבה אנרגיות, הנה מספר דוגמאות של אטרקציות מטורפות לחתונה:

  • בלונים מתפוצצים לריקוד הסלואו – בחרתם שיר מרגש לריקוד הסלואו? בשיאו של השיר הבלונים.

  • קרח יבש במהלך ריקוד סלואו – קרח מסביב לזוג שמגיע בדרך כלל עד גובה הברכיים ויוצר אווירה חלומית ומיוחדת. בדרך כלל משתלב נהדר עם בלונים מתפוצצים וגם עם בועות סבון שמופרחות תוך כדי הסלואו.

  • זוהרים לרחבת הריקודים – מגוון זוהרים מגניבים שהאורחים שלכם מחזיקים בידיים או אפילו לובשים על עצמם. בין היתר מדובר בצמידים, שרשראות או קשתות לראש.

  • אמן בלונים לרחבה – כובעי בלונים מיוחדים שהאורחים חובשים על הראש. בדרך כלל נהוג שאמן הבלונים מכין את כל הבלונים לפני ומחלק אותם למוזמנים ברחבת הריקודים בזמן שסוכם.

הטיפ שלנו הוא לא להעמיס באטרקציות לרחבה ולבחור אך ורק את האטרקציות שהכי התחברתם אליהן. לפעמים על המוסיף גורע וכמובן שהאטרקציות מייקרות את עלות החתונה.

מחפשים אטרקציות לחתונה שיעשו שמח ברחבת הריקודים? רקדניות ברזליות הדבר הבא בעולם החתונות

אטרקציות מיוחדות ומגניבות לחתונה בתחום המוזיקה

גם בתחום המוזיקה אפשר למצוא לא מעט אטרקציות לחתונה. אפשר להגיד שאטרקציות כאלה לא מתאימות לכל זוג ולכל אירוע וחשוב לעשות התאמה נכונה ולשלב אותן רק באירוע שבו הוויב הוא מאוד מסוים ומתאים גם לקהל המוזמנים.

  • להקה בקבלת הפנים בחתונה – בין אם מדובר בהרכב או להקה, מדובר באופציה נהדרת שמחליפה את שירי קבלת הפנים השחוקים. האורחים מסתובבים ברחבת הריקודים ורואים ביצועים בלייב של להקה ונגנים.

ניתן למצוא היום להקות מעולות שמאפשרות לכם לבחור את השירים שיבוצעו בהתאם לטעם האישי שלכם. ברוב המקרים לכל להקה יש קונספט מסוים וסגנון כמו למשל רטרו, ג'אז, מוזיקה לטינית וכדומה והלהקה מבצעת קאברים מגניבים לשירים מוכרים.

  • נגן/ נגנית סקסופון – בדרך כלל אמן הסקסופון מתחיל לנגן בקבלת הפנים וממשיך גם לשלב של הכניסה לחופה ואפילו לסלואו ולריקודים ברחבה.

  • מסיבת אוזניות – אטרקציה שרלוונטית בדרך כלל למקומות פתוחים כמו חתונות קיבוץ או חתונות שנערכות בטבע. בשעות מאוחרות, בשביל להמשיך את המסיבה מבלי לגרום לרעש לסביבה הקרובה שנמצאת באיזור, נהוג לחלק לאורחים אוזניות שבהן ניתן לשמוע את המוזיקה שהדיג'יי מנגן. כלומר כל האורחים שלוקחים אוזניות ישמעו בדיוק את אותו הדבר ומדובר בחוויה מדליקה למדי שמוסיפה הרבה פאן לקראת סוף האירוע.

אטרקציות מיוחדות לחתונה בתחום הקולינרי

יש לא מעט עמדות אוכל שמספקות פתרונות מתוקים ומאכלים מיוחדים, אלו הבולטים בהם:

  • קיר דונאטס מעוצב לחתונה – טרנד שהגיע אלינו מארצות הברית בו ניתן להציב באירוע קיר מעוצב המכיל סופגניות דונאטס טעימות להפליא בשלל טעמים, צבעים וציפויים.

  • עמדת יוגורט – מתאים מאוד לחתונות קיץ! יוגורט שמגיע עם תוספות מגניבות, טעימות לאללה ומגוונות.

  • הכנסת ארטיק בציפויים מיוחדים – מכירים ארטיק מגנום? אז כזה! אבל מעוצב ממש, עם טעמים מיוחדים שהאורחים שלכם יכולים לבחור בעצמם. ניתן גם למצוא את הגרסה הפשוטה יותר של קרטיב קרח קלאסי שיצנן את המוזמנים בימי הקיץ החמים.

  • קיאק פירות – מכיל את פירות העונה וכולל פירות מיוחדים כמו אננס, פסיפלורה ועוד. מגיע בדרך כלל על גבי עגלה מיוחדת שמכניסים לרחבת הריקודים.

אטרקציות לחתונה – רעיונות נוספים

חשוב לציין, יש עוד מגוון רחב של אטרקציות שניתן למצוא עבור החתונה שלכם כמו למשל אותיות זוהרות עם האות הראשונה של שמות הזוג, עמדת פרחים ושזירה, מעגל מתופפים, ציורי גוף בסגנון פול מון ועוד.

מחפשים במקרה אטרקציות לחתונה מיוחדת? דובי ענק שעושה שמח ברחבת הריקודים שלכם

מהם המחירים של אטרקציות לחתונה?

מאחר וכולנו רוצים למצוא אטרקציות לחתונה בזול, חשוב להבין שהמחיר משתנה מספק לספק ובהתאם לשיקולים נוספים כמו למשל העונה בה מתקיימת החתונה, כמות המוזמנים, משך הזמן בו תרצו שהמפעיל יהיה נוכח באירוע וגם סוג האטרקציה.

עדיין לא נכנסתם לאינסטגרם שלנו? זה הזמן לראות עבודות נוספות שלנו 🙂

מחירים של אטרקציות לחתונה
דילוג לתוכן