מגנטים לחתונה: 4 סיבות למה אתם חייבים את זה באירוע שלכם

מגנטים לחתונה חייב בכל חתונה הזוג המדהים הזה בחר מגנטים וגם בלוקים
תוכן עניינים

אם אתם מתחתנים בקרוב, כנראה שהנושא של מגנטים לחתונה עלה על הפרק באחת מהשיחות שלכם, ולא יודעים מאיפה להתחיל איך לחפש בכלל מגנטים, בגלל זה אנחנו פה.

זוגות מאורסים שואלים אותנו לעתים האם כדאי לקחת צלם מגנטים במסגרת חבילת צילום לחתונה והאם אפשר לוותר על האטרקציה הזאת. המאמר הזה מיועד בדיוק בשבילכם ובשורות הבאות ננסה להסביר לכם למה לא כדאי לכם לוותר על צילום מגנטים לחתונה, וכמובן יש מגוון רחב של אטרקציות לחתונה מלבד מגנטים שזה הכי פופולרי בחתונות כיום בישראל.

1. מגנטים לחתונה הם מזכרת מהממת לאורחים שלכם

כנראה שאין יותר מידי צורך להרחיב באשר לנקודה הזאת כי כפי שכולכם יודעים, כל מקרר בישראל מפוצץ כיום בלא מעט מגנטים מאירועים וכמעט בכל אירוע, האורחים מחפשים את צלם המגנטים בשביל לצאת עם מזכרת מגניבה מהאירוע. יצא לנו לראות לא מעט חתונות בהם האורחים אפילו קצת התאכזבו כשהבינו שאין צלם באירוע, חלקם אפילו ניסו לקחת את הצ'ק בחזרה (לא באמת).

תמונת מגנטים לחתונה ברחבת הריקודים באולם אלכסנדר

2. צלם נוסף באירוע = עוד תמונות

המשמעות היא שיש עוד גורם שמתעד את החתונה שלכם מלבד צלם הסטילס וצוות הצילום הראשי וחשוב גם להבין שצלם המגנטים בדרך כלל מתמקד באנשים ולא בכל המסביב (עיצוב אירוע למשל, חופה מלאה וכו') ולכן גם אתם יוצאים בסופו של דבר עם כמות גדולה יותר של תמונות. לכן, חשוב כשאתם בודקים שאתם סוגרים מגנטים לחתונה רצוי שתבדקו איך האיכות של הצלם מגנטים.

מגנטים לחתונה ברחבת הריקודים של אסף ודניאל באולם אודאון

3. לא על המגנטים לבדם 

כיום, צילום מגנטים התפתח בצורה רחבה וניתן לראות שצלמי המגנטים מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות נוספות בנוסף למגנט הסטנדרטי. למשל, צלמי המגנטים שתוכלו למצוא דרך חברת הצילום שלנו, ידפיסו לכם מגנט גם על בלוקים מעץ (במידה ותבחרו בחבילה הכוללת בלוקים לחתונה כמובן) ויש גם הדפסה על מגוון מוצרים נוספים כמו מחזיקי מפתחות וכדומה. 

מגנטים לחתונה דואגים לצלם בכל מצב גם כשהחתן באוויר

חלק מספקי המגנטים מציעים אטרקציות נוספות כמו בלוני הליום ברחבת הריקודים או אפילו זיקוקים בכניסה לחופה במחיר מעולה. רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו דרך הטופס המצורף באתר ונחזור אליכם עם כל המידע בנושא. 

4. קבלת חומרים מהירה

בעוד התמונות של צוות הצילום הראשי של האירוע, עובר תהליך של עיבוד ועריכה קפדני, את המגנטים אתם מקבלים כבר בסוף האירוע (או לאחר מספר ימים בודדים בלבד) והמשמעות היא שיש לכם תמונות איכותיות בגרסה מודפסת וגם כמובן את הקבצים עצמם. לכן מאוד חשוב להקפיד ולבחור את הצלם מגנטים לחתונה, לראות עבודות שלו לא רק בתור מגנטים, אלא בתור צלם סטילס לחתונה.

מגנטים לחתונה - גם גיא וגי'נה נהנהו ממגנטים מעולים בחתונה שלהם

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים צלם מגנטים לחתונה?

מהניסיון שלנו, על מנת לוודא שבחרתם צלם מגנטים טוב, כדאי שתבדקו האם הוא משתמש במדפסת תרמית שמייצרת מגנטים איכותיים. בנוסף לכך, כדאי כמובן להתרשם מתמונות שצילם, עם דגש על עבודות מתחום החתונות ולא למשל מאירוע בר מצווה או ברית. 

כדאי להבין מה הן שעות העבודה בהן נוכח הצלם באירוע שלכם וכמובן לבדוק האם יש הגבלה על כמות המגנטים שמספק הצלם שאותו אתם בוחרים.

מגנטים לחתונה בחתונה באולם לוקא במשמר השרון

מה הגודל של מגנטים לחתונה?

בדרך כלל הגודל של מגנט סטנדרטי הוא 10 על  7.5 ס"מ אבל כמובן שתוכלו למצוא מגנטים גדולים יותר, שמכונים מגנט פולארויד שגודלם הוא 12 ס"מ על 10 ס"מ. ברוב המקרים המחיר של מגנטים מסוג פולארויד הוא יקר יותר (עניין של כמה מאות שקלים).

מתלבטים איזה סוג לקחת? באופן כללי, הרוב הגדול של הזוגות שמתחתנים מעדיפים את המגנט הסטנדרטי אך אין ספק שלמגנט פולארויד יש שיק והוא יותר מיוחד וגדול. יחד עם זאת חשוב לציין, איכות ההדפסה אינה משתנה בהתאם לגודל המגנט כך שכל מי שחשב שמגנט פולארויד הוא איכותי יותר, טעה.

מגנטים לחתונה

לוח מגנטים – הנה מה שחשוב לדעת

כיום יש מגוון עיצובים של לוח המגנטים (עליו תולים את המגנטים) ואם פעם היינו יכולים לראות רק את העיצוב הפשוט של לוח מגנטי קלאסי, היום אפשר לראות לוחות עץ עם חבלים ואטבים צבעוניים אשר משדרגים את הנראות ומהווים גם אלמנט עיצובי בחתונה.

השימוש באטבים מאפשר לתלות מגנטים עם אותה התמונה על אותו האטב ומרכזים בעצם תמונות זהות, מה שחוסך מקום וגם דואג שכולם יקבלו עותק של התמונה שצולמה. במידה ויש כמות מגנטים גדולה, צלם המגנטים מביא איתו שני לוחות על מנת לאפשר הוצאה ופריסה של המגנטים שהצטברו.

במהלך קבלת הפנים בדרך כלל מצלמים את המגנטים ולאחר הכניסה לאולם, ממקמים את לוח המגנטים במקום בולט באזור רחבת הריקודים או קרוב לעמדת הדיג'יי.

לא רק לחתונה: מגנטים לאירועים קטנים וגדולים

פרט למגנטים באירועי חתונה, אנחנו יכולים גם לספק לכם שירות במגוון רחב של אירועים מכל סוג וזה כולל גם בריתות, בר או בת מצווה, חינות ולמעשה בכל סוגי האירועים. כמובן שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לאירוע מאחר וכמות מגנטים לאירועים קטנים תהיה קטנה יותר מאשר באירוע גדול.

הזמינו עוד היום מגנטים לחתונות דרך EDSTUDIO

מגנטים לחתונה יכולים לשדרג את האירוע שלכם ולדאוג לכך שתקבלו עוד זווית על רגעים מיוחדים בחתונה. כיום שוק המגנטים לחתונות התפתח בצורה מדהימה וניתן למצוא גם שירותים נלווים כמו הדפסה על גבי בלוקים, מחזיקי מפתחות ועמדות צילום עם מסך לבן אשר נפרשות ברחבה (כולל אביזרים מיוחדים שמביא איתו צלם המגנטים). 

אם גם אתם רוצים שהאירוע שלכם  יתועד בצורה יפה ושהאורחים יצאו עם מזכרות מיוחדות ויפות, צרו איתנו קשר והזמינו מגנטים לחתונות בהתאם לגודל והכמות שמתאימה לכם.

לעבודות נוספות שלנו, אתם מוזמנים להציץ גם בדף האינסטגרם שלנו או ליצור איתנו קשר ולבדוק זמינות של הצוות ביום החתונה שלכם.

שאלות ותשובות על צילום מגנטים

המחירים משתנים בהתאם למספר פרמטרים כמו למשל כמות התמונות (והאם יש או אין הגבלה על הכמות) וגם הגודל של המגנטים כמובן. בדרך כלל מחיר מגנטים לחתונה באיכות הדפסה תרמית, מתחיל ב-1,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל1,8000 ש"ח ואף יותר.

בדרך כלל הוא מגיע בשעת קבלת הפנים (בין 7 ל-7 וחצי) ונשאר עד איזור השעה 12 בלילה. כמובן שנדרש לוודא זאת מראש וטווח השעות עשוי להשתנות בהתאם למגוון שיקולים ועל סמך מה שסוכם עם הזוג.

בהחלט! הרוב המוחלט של צלמי המגנטים מספק את כל התמונות שצולמו על גבי כונן USB עם סיום האירוע או מספר ימים אחריו.

רוב צלמי המגנטים מספקים מספר עותקים כמספר המשתתפים בתמונה על מנת שלכולם יהיה עותק.

אנו ממליצים לא להתפשר על פחות ממדפסת תרמית וזאת על מנת שתוכלו לקבל מגנט איכותי שלא ידהה לאחר תקופה.

דילוג לתוכן