צילום חתונות בצפון: לוקיישנים מהממים שאתם חייבים להכיר

צילום חתונות בצפון של שניר באולם אדם וחווה בחיפה
תוכן עניינים

באזור הצפון יש לא מעט אולמות אירועים יפים ונחשבים, מה שמוביל זוגות רבים לחפש גם לוקיישנים יפים וקרובים לאולם, בהם אפשר להצטלם ביום החתונה. הנה כל מה שחשוב לדעת על צילום חתונות בצפון, כולל המקומות השווים ביותר להצטלם בהם ביום החתונה.

צילום חתונות בצפון בטבע הירוק

צילום חתונות בצפון כמו שמעולם לא ראיתם

אין ספק שאזור הצפון הוא אחד האזורים הכי יפים בארץ ואפשר למצוא בו הכל מהכל מבחינה צילומית – החל מחורשות מיוחדות ופארקים ירוקים ועד לאזורים אורבניים יותר לאלה מכם שפחות מתחברים לטבע או שפשוט לא רוצים ללכלך את בגדי החתונה בחולות.

צילום חתונות בצפון שניר ונופר ברקע הנוף החיפאי

השלב הראשון באיתור הלוקיישן צריך להיות כמובן ההגדרה של מה אתם מחפשים ואפילו להגיע אל הצלמים שלכם עם כמה לוקיישנים להשראה.

צילום חתונות בצפון שניר ונופר בשחור לבן

אז בלי חפירות מיותרות – הגיע הזמן לדבר על הלוקיישנים המיוחדים שלנו:

יער חדרה

לוקיישן מיוחד מאוד אשר אפשר למעשה למצוא בו חורשה של עצים גבוהים. היער מצטלם נהדר וקרני השמש אשר מציצות מבין העצים – מייצרות תמונות חלומיות ומיוחדות מאוד.

קיבוץ ניר דוד

כמה דובר בזמן האחרון על נחל האסי ועל קיבוץ ניר דוד. אין ספק שמדובר בלוקיישן מיוחד שלא הרבה הכירו עד התקופה האחרונה ואפשר להגיד שאם תצליחו להיכנס אליו ולהצטלם בו, תקבלו תמונות שסביר להניח לא תראו אצל זוגות אחרים.

צילום חתונות בצפון לירז וג'ניה בקיבוץ ניר דויד

צילום חתונות בצפון לירז וג'ניה ברגע מרגש מהצילומי זוגיות

צילום חתונות בצפון הקיבוץ ניר דוד

צילום חתונות בצפון של לירז וגניה קרוב למים

צילום חתונות בצפון צועדים בקיבוץ ניר דוד

חוף עתלית

רצועת חוף שקטה ומבודדת, המאפשרת צילומי חוף מרהיבים על שפת הים וגם על רקע מבצר עתלית. חשוב לציין שהליכה על החול הרטוב, לא מתאימה במיוחד לצילומים ביום החתונה אבל הוא בהחלט עשוי להיות לוקיישן נהדר עבור צילומי זוגיות לפני החתונה.

אצטדיון סמי עופר בחיפה

כן, קראתם נכון. אצטדיון הכדורגל בחיפה הוא לוקיישן שונה מכל מה שהכרתם והוא בהחלט יכול להפוך את צילומי החתונה שלכם למיוחדים ושונים מכל מה שרואים אצל זוגות אחרים. לאלו מכם שמחפשים אווירה אורבנית יותר ומקורית – זה לגמרי הלוקיישן עבורכם.

מנחת מגידו

המנחת ידוע בשל שדה הכלניות הצבעוני הגדל לידו, המאפשר לצלם תמונות מלאות צבע וטבע. מוזמנים להציץ בלוקיישן מתוך צילומי זוגיות של מור ולירון.

צילום חתונות בצפון מור בטבע הירוק

צילום חתונות בצפון מור ובן זוגה בצילומים מהסרטים

צילום חתונות בצפון של לירון ומור

דגשים לבחירת צלם חתונות בצפון

בדיוק כפי שבוחרים צלמי סטילס לחתונה בכל מקום אחר בארץ, גם כאשר אנו בוחרים צילום חתונות בצפון לתיעוד החתונה באזור הצפון חשוב שנבחר צלם מקצועי, עם ניסיון של מספר שנים בתחום וכמובן נבחן לעומק מה הוא מציע בהצעת המחיר שלו (רחפן? וידאו? רק תמונות סטילס?).

דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא האם צוות הצילום שלכם כבר צילם חתונות בעבר באולם בו אתם הולכים להתחתן .אם הצלמים שלכם כבר מכירים את האולם, זה יקל עליהם את כל העבודה במהלך האירוע מאחר והם כבר יודעים היכן למקם את עמודי התאורה והפלאשים וגם יודעים על מה חשוב לשים את הדגש בזמן התיעוד של האירוע שלכם. כמובן שבמידה והצלמים לא צילמו שם, אין זה אומר שצריך "לפסול" אותם מצילום החתונה אך זה בהחלט תוספת נחמדה שיכולה לעזור להם ולהקל.

צילום חתונות בצפון של שניר מתוך צילומים בסמי עופר

כמו כן כאשר בוחרים צלם חתונות בצפון כדאי לוודא שיש לו ביטוח צד ג' בתוקף וזאת מאחר ואולמות אירועים רבים בצפון דורשים מצוות הצילום להחזיק ביטוח על מנת לצלם באולם. בנוסף נמליץ לכם לבקש מהצלמים לראות תיק עבודות ולהקפיד לבחון תמונות שצולמו לכל אורך יום החתונה ולא רק תמונות משלב צילומי החוץ, על מנת לקבל החלטה נכונה ומושכלת.

צילום חתונות בצפון ליד המגרש סמי עופר בחיפה

מחפשים צלמים לחתונה בצפון? דברו איתנו 🙂

מציאת צלמים בצפון עבור תיעוד האירוע שלכם זאת משימה לא פשוטה. לא כל הצלמים מוכנים להגיע לכל האולמות וחלק גדול מהם מספקים שירות רק באזור מרכז הארץ והשרון. לכן חשוב שכאשר אתם מחפשים צלמים לחתונה בצפון תבדקו זאת כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הצלם שלכם. צילום חתונות בצפון זה לא דבר פשוט לא כולם מוכנים להגיע לאזור אבל שווה לבדוק עם כל ספק שאתם רוצים.

אנחנו בחברת EDSTUDIO שמחים ללוות זוגות ביום המיוחד שלהם בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום ולתעד את הרגעים הכי יפים ומרגשים של החתונה. בואו לבדוק זמינות עבור מועד החתונה וגם לקבל הצעת מחיר עבור צילום החתונה שלכם. אם עדיין לא שמעתם מה אומרים עלינו, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא המלצות של זוגות שהתחתנו ובחרו בנו לתיעוד יום החתונה שלהם.

רוצים לראות עבודות נוספות ולראות את הסגנון צילום שלנו? מוזמנים לבקר בדף האינסטגרם שלנו. לבדיקת זמינות ליום החתונה שלכם צרו עמנו קשר טלפוני או דרך הטופס המצורף באתר.

דילוג לתוכן