צלם סטילס לחתונה: הנה 5 דברים שאתם חייבים לבדוק מראש!

צלם סטילס לחתונה של שחר וניב
תוכן עניינים

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים צלם סטילס לחתונה?

צלם סטילס לחתונה זה בין הספקים היותר חשובים שתסגרו לחתונה שלכם, וחשוב לזכור זה בסוף מה שישאר לכם מהחתונה, התמונות והוידאו לכן, אז בואו ניגש ישר ולעניין, הנה מה חשוב לשאול צלם סטילס לחתונה לפני שאתם מתקדמים איתו בתהליך ולפני שאתם מקבלים את ההסכם עבודה עם הצלם, ולדעת שאתם בידיים טובות.

ביטוח צד ג'

חשוב מאוד לבדוק מול צלם סטילס לחתונה ובאופן כללי מול צוות הצילום שהולך ללוות אתכם ביום החתונה שיש ברשותם ביטוח צד ג' המכסה את עבודתם בזמן האירוע.

המשמעות של ביטוח שכזה הוא שבמידה ויש נזק במהלך האירוע למישהו מהאורחים בעקבות נפילה למשל של ציוד (עמודי פלאשים וכדומה) של הצלמים, האולם אינו מכסה את הנזק ובשלב זה למעשה נכנס לפעולה הביטוח של הצלמים.

באולמות רבים בארץ יחייבו אתכם לשכור את שירותיהם של ספקים עם ביטוח ולא תוכלו להכניס לאולם ספקים שאינם מחזיקים בביטוח בתוקף.

צלם סטילס לחתונה ירדן ומעוז

עריכה מלאה של כל התמונות 

כדאי לשאול את הצלמים האם הם עורכים את כל התמונות מהאירוע או רק חלק מהן. צלמים רבים כיום מביאים לזוגות לאחר החתונה את כל התמונות ללא עריכה ומבקשים מהזוג לבחור כמות מסוימת של תמונות לאלבום החתונה ולאחר מכן לערוך רק את מה שבחרו – פחות מקצועי.

חשוב מאוד שתקפידו למצוא צלם סטילס לחתונה אשר מספק לכם שירות מקצועי של עריכה עבור כל התמונות מיום החתונה, ללא צורך בבחירה של כמות חלקית, כי עבורכם – כל החתונה חשובה ותמיד תרצו לקבל את כל התמונות לאחר תהליך עיבוד ועריכה מקצועיים.

וטיפ קטן ומאוד חשוב – אנחנו מאוד ממליצים לכם לא לוותר על זה, כי בסופו של דבר מבחינת הצלם זה "רק" תמונות מהריקודים, בשבילכם זה התמונות שתזכרו את זה שנים.

צלם סטילס לחתונה שי ואישתו ברגע מהצילומי חוץ בגבעת ברנר

מה הם זמני האספקה של החומרים?

נקודה כואבת וחשובה מאוד לזוגות רבים היא כמובן מתי התמונות מוכנות? אצלנו, אנחנו נוהגים לספק זמני אספקה מהירים מאוד, בממוצע 3 שבועות מיום החתונה (עשוי להשתנות במקצת בהתאם לעונות ולעומסים כמובן) ישנם צלמים אשר מביאים את התמונות לאחר העריכה לאחר מספר חודשים, מה שגורם לאכזבה גדולה אצל הזוגות, שמאוד מחכים לתמונות ורוצים להיזכר ברגעים היפים שלהם. – לכן לפני שאתם חותמים על חוזה עם הצלם, חשוב מאוד לבדוק מה הם הזמני אספקה.

צלם סטילס לחתונה אלונה ואביב ברגע מהצילומי חוץ שלהם

צילום בפורמט RAW ולא בפורמט JPEG

אם לא הבנתם בדיוק מה אלה הקללות שרשומות כאן למעלה, אז הגיע הזמן לעשות סדר. כאשר מצלמים תמונות (צילום סטילס) אפשר לצלם במצלמות רבות בפורמט הרגיל שנקרא JPEG אך גם ניתן לצלם בפורמט RAW. המשמעות של פורמט RAW הוא עבודה עם חומר הגלם, לפני שהמצלמה מעבירה אותו עיבוד מסוים ומורידה מהאיכות שלו.

בקובץ הגולמי יש הרבה יותר צבעים וניתן "לפתוח" אותו בשלב העריכה בצורה מקיפה יותר. אנחנו ב- EDSTUDIO מצלמים לאורך כל יום החתונה והאירוע בפורמט RAW על מנת לספק לזוגות שלנו את התוצר הטוב ביותר שאנחנו יכולים. חשוב לוודא ולשאול זאת במהלך פגישות שתקיימו לבחירת צלם סטילס לחתונה, על מנת לא להיות מופתעים. צילום חתונה זה לא דבר פשוט ולכן חשוב להקפיד ולבדוק את כל הדברים הקטנים האלו לפני שאתם סוגרים צלם לחתונה.

צלם סטילס לחתונה לבנת וטום שהתחתנו באולם אירועים,

בקשו לראות אלבומים מודפסים

אל תסתפקו אך ורק בדפדוף בתמונות באתר האינטרנט או במחשב בפגישה. בקשו לראות גם תמונות מודפסות באלבום דיגיטלי לחתונה על מנת להבין טוב יותר איך נראות התמונות לאחר העריכה כאשר מדפיסים אותן. דפדפו באלבום בסבלנות, גם אם אתם לא מתכננים להזמין חבילת אלבומים מהצלם אלא לבצע את עיצוב האלבום בכוחות עצמכם.

חשוב לבקש מהצלם להביא לפגישה אתכם אלבום לדוגמה על מנת שתוכלו להתרשם כמו שצריך מהגרסה המודפסת של תמונות החתונה שהוא מצלם.

עד כאן להיום, שמחנו לחלוק אתכם טיפים וסודות 🙂
אם אתם מתחתנים בקרוב, נשמח לקחת חלק ביום המיוחד שלכם!

אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה כאן באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים. כמו כן, מוזמנים להציץ בדף האינסטגרם שלנו ולראות עבודות נוספות שלנו.

דילוג לתוכן