5 סיבות למה לא לוותר על אלבום דיגיטלי לחתונה

אלבום דיגטלי לחתונה מעוצב ע"י EDSTUDIO
תוכן עניינים

בואו ונגיד את האמת, אנחנו דור של אינסטגרם ושל פייסבוק, אבל לא משנה כמה הדור שלנו התקדם, תמיד יהיה לנו מקום בלב לאלבומים דיגיטליים, שיצור לנו מזכרת נהדרת להמשך החיים. כיום רוב התמונות יושבות על המחשב, או על הטלפון, אפילו גם תמונות מהחתונה שקיבלתם מהצלם, והיום בקושי מדפיסים תמונות (פיתוח רגיל) או אלבום דיגיטלי לחתונה וזה חבל.

אחד הרגעים המיוחדים בחיים שאנחנו הכי חייבים לעשות אלבום, זה אלבום חתונה, לראות דרך התמונות את היום המאושר והמיוחד שלכם דרך האלבום חתונה. כיום בד"כ אלבום דיגיטלי לחתונה בא כסט בחבילת הצילום שלנו, ורוב הזוגות שלנו רוצים סט קלאסי לחתונה (3 עותקים) – ששני עותקים הולכים להורים, שהם מעוצבים ע"י תוכנה גרפית שלנו.

אלבום דיגיטלי לחתונה גיא ונופר בחרו לעשות גם אלבום אצלנו

מה זה אלבום דיגיטלי לחתונה?

הרבה אנשים שואלים אותי מה זה בעצם אלבום דיגיטלי , רובם חושבים שזה אלבום ממוחשב, וזה לא. אלבום דיגיטלי זה פשוט אלבום שבונים אותו במחשב, ע"י כריכה והכל, ממש כמו ספר שאתם קונים. סגנונות שלנו מגוונות וגם יש מבחר רחב של צבעים לכריכה שלכם.

אז למה לא לוותר בעצם אלבום דיגיטלי לחתונה?

  1. ילדים (בעתיד כן?) – בסופו של דבר כשאתם מקבלים את התמונות מאיתנו, אתם תשמרו את זה באיזה כונן חיצוני שתקנו, ואז כשתרצו להראות לילדים שלכם בעתיד אתם לא תמצאו את הכונן, או שהוא הלך לאיבוד, ולכן חשוב לעשות אלבום דיגיטלי לחתונה, שישאר לנצח בארון שלכם.כשאתה עושה צילומי משפחה אתה מצפה שאח
  2. הורים – בסוף אין על ההורים שלנו, הם בדור הישן אין מה לעשות, כשתראו להם את התמונות על המסך 50 אינץ' בסלון פעם אחת הם לא יזכרו מה הם ראו, ולכן חובה לעשות להורים שלכם אלבום חתונה, הם יראו יותר ממכם את האלבום יראו לכולם את האלבום, וזה מאוד חשוב להם.
  3. עלות – העלות של הכנה של אלבום דיגיטלי היום לא כזאת גדולה, ולכן לא הייתי מוותר או חוסך על מזכרת לנצח כזאת חשובה.
  4. איכות – אין מה לעשות, כיום העולם שלנו מתפתח במהירות ולכל מסך מחשב יש את ההגדרות שלו (צבעים וכו') לכן במידה ותדפיסו תראו את האיכות האמתית של התמונות לגבי האלבום.אלבום דיגיטלי לחתונה זוג מורם על הכתפיים
  5. זיכרונות – תחשבו לעצמם עוד שנתיים מהיום, יושבים בסלון ופתאום נזכרים בחתונה המטורפת שלכם, עם ה – 500 מוזמנים, ועם כל הטירוף לכו תחפשו עכשיו את הכונן, ולמצוא את התיקייה של החתונה שלכם, יותר קל להוציא את האלבום מהספריה שלכם ולצפות באלבום בכיף.

זיכרות מרחבת הריקודים חובה לצפות בתוך אלבום דיגיטלי לחתונה

רוצים לקבל את המחירון אלבומים דיגיטליים שלנו? השאירו לנו הודעה או צלצלו למספר המופיע בראש העמוד ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים!

דילוג לתוכן