חתונה על הים: 4 סיבות שמוכיחות שזאת החתונה המושלמת

חופה על חתונה על הים באולם אירועים 591 שבנתניה
תוכן עניינים

אז לאחר שהתאוששתם מהצעת הנישואין ורגע לפני שאתם רצים לסגור אולם ומתחילים בהכנות לקראת החתונה, ייתכן ועלה לכם לראש הרעיון של קיום חתונה על הים ובתקופת הקייץ. הים הוא מקום מאוד מיוחד ורומנטי שמצליח להשרות אווירה מרגיעה עם הרבה שקט ושלווה, ולכן הרבה זוגות בתקופה האחרונה יותר רוצים להתחתן בחתונת שישי צהריים וכמובן ליד הים.

אז למה כדאי לקיים חתונה על הים?

עיצוב חתונה על הים

נתחיל בעבודה פשוטה: ברגע שאתם מחליטים לקיים אירוע של חתונה על הים, אתם לא באמת צריכים לחשוב על עיצוב מושקע כי יש לכם את הנוף הטבעי והמדהים ביותר שיכול להיות לאירוע. הרקע של הים, רעש הגלים והרוח הנעימה שמנשבת יצרו אווירה מהממת ומיוחדת ליום החתונה שלכם.

חתונה על הים באולם 591

תמונות מדהימות ותאורה חלומית

בתור צלמים שמצלמים לא מעט חתונות, אנחנו יכולים להגיד לכם שאין כמו צילום חתונה על הים! התמונות יוצאות יפיפיות ואפשר לשלב הרבה תאורה טבעית (כלומר לא בהכרח להשתמש בפלאשים) ובמידה ובחרתם להתחתן בחתונה על הים שנערכת בזמן השקיעה – תקבלו צבעים מדהימים ותאורה רכה וקסומה. תאמינו לנו שבעוד כמה שנים, כאשר תפתחו את האלבום הדיגיטלי שקיבלתם מהחתונה ותראו את הנוף היפה של הים בתמונות שצולמו, תבינו שבחרתם לוקיישן מדהים להתחתן בו.

חתונה על הים עם הנוף של העיר נתניה באזור השרון

חתונה על הים – חוויה לאורחים

אנחנו יכולים מה שיפה בחתונה מסוג כזה, חתונה על הים הוא שהלבוש הרבה יותר קליל, כיפי ומגוון. האורחים מרגישים חופשיים יותר ומתלבשים בביגוד נוח שגם מאפשר להם לפזז ברחבה בקלות ולעשות לכם הרבה שמח.

חתונה על הים קבלת פנים על רגע נוף הים

אופציה לחתונה בצהרי יום שישי

בואו תנסו לדמיין – שמש, ים, רעש חרישי של הגלים, כמה חבר'ה על גלשנים במים – חתונה ביום שישי על הים. אז אם אתם מתכננים ללכת על קונספט של חתונת שישי צהריים בים, רגע לפני שנכנסת השבת, חופה על רקע הים, ריקודים עד שהשמש שוקעת ואווירה שלווה ורומנטיים, בהחלט מדובר בחוויה בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם.

חתונה על הים באולם באזור השרון

סוג החתונה על הים

היתרון הכי גדול כשאתם עושים חתונה על חוף הים בתקופת הקיץ, היא האפשרות לבחור סוג חתונה שהכי מתאימה לכם, אתם יכולים לעשות חתונה הכי מטורפת שיש עם כמות מוזמנים גדולה (מעל 300 איש) ולעומת זאת אתם יכולים לעשות חתונה אינטימית וקטנה ואפילו בחוף שקט, מה שאנחנו באים להגיד לכם שבחתונה על הים הבחירה היא שלכם, אבל אתם צריכים להתכונן לזה בהתאם.

רוצים לראות עבודות נוספות, לראות את הסגנון צילום שלנו? מוזמנים לבקר בדף האינסטגרם שלנו. לבדיקת זמינות ליום החתונה שלכם צרו עמנו קשר טלפוני או דרך הטופס המצורף באתר.

דילוג לתוכן