כל מה שחשוב לבדוק לפני שסוגרים צלם לחתונה בשרון

צילום חתונות
תוכן עניינים

צלם לחתונה בשרון לתיעוד היום המאושר שלכם

אזור השרון הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ ויש בו לא מעט אולמות, גני אירועים וכמובן גם לוקיישנים מהממים עבור צילום חתונות. כאשר אתם מחפשים צלם לחתונה בשרון חשוב מאוד לשאול אותו כבר בשיחת הטלפון הראשונה האם הוא מכיר לוקיישנים יפים עבור צילום החתונה שנמצאים בקרבת האולם שלכם.

צלמי חתונות בשרון

ככל שהמקום יהיה קרוב יותר, כך למעשה תוכלו להתנהל בצורה נוחה יותר במהלך יום החתונה וכמובן שמיקום הצילומים ביחד למקום ההתארגנות משפיע מאוד על איך יום החתונה שלכם יראה. בקרו במאמר שהכנו על לו"ז ליום החתונה בשביל להבין איך באמת נראה היום המיוחד הזה, עם דגש על ההיבט הצילומי :).

מה חשוב שתבדקו עם צלמים לחתונה בשרון?

ראשית נגיד שיש לא מעט צלמים לחתונה בשרון ולמעשה חשוב לבחון מספר דברים לפני שמתקדמים עם צוות הצילום שילווה אתכם ביום החשוב הזה. ראשית נמליץ לכם לבקר באתר של הצלמים ולבחון את תיק העבודות שלהם. הקפידו להסתכל גם על תמונות שצולמו בשלב ההתארגנות וכמובן גם על צילומי החוץ או התמונות מהאירוע עצמו ורחבת הריקודים.

צילומי חתונה בשרון

שנית, כדאי מאוד לבחור חבילת צילום חתונה שמתאימה לכם ולוודא מראש שהצלמים מספקים את השירות שאותו אתם מחפשים. לא כל הצלמים מציעים בחבילה גם צילומי סטילס וגם צילומי וידאו וכמובן שחלקם יכולים לעזור לכם גם בכל הקשור לנושא של בחירת אטרקציות לחתונה שאינן קשורות בהכרח לנושא הצילום.

בנוסף, כפי שציינו קודם לכן, בקשו לראות תמונות שצולמו בלוקיישנים אשר נמצאים באזור השרון והמרכז ולשאול את הצלמים האם יצא להם לצלם באולם או גן האירועים בו אתם הולכים להתחתן.

איך להרגיש בנוח מול המצלמה?

אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיש בנוח מול המצלמה הוא למעשה לסגור במסגרת החבילה גם סשן צילומי זוגיות עם הצלמים שלכם. מלבד התמונות המדהימות והמיוחדות, לצילומי הזוגיות יש חשיבות גדולה בשל העובדה שהמפגש הזה עם הצלמים גורם לכם להתרגל אל הצוות שהולך לתעד וללוות אתכם ביום האירוע וכמובן גם למצלמה עצמה. תוכלו לבחון תמונות ולהבין איך אתם נראים מבעד לעדשה ולמעשה להתרגל לעובדה שמצלמים אתכם ברגעים אינטימיים ורומנטיים.

צלמים לחתונה בשרון והמרכז

דרך נוספת היא כמובן לבחור צלמי חתונות שהחיבור איתם טוב ולמעשה אתם מרגישים בנוח כבר בשיחה הראשונה והפגישה. בנוסף, נסו לחשוב עם עצמכם האם יש לכם "צד" שאתם יותר אוהבים מבחינת התמונות (בואו נודה, לכולנו יש את הצד הזה) ולהקפיד שאתם מצטלמים בתמונות כאשר זה הצד שהמצלמה תראה.

המלצה חשוב לא פחות על מנת להרגיש בנוח מול המצלמה של הצלמים היא לבקש להסתכל על התמונות שיוצאות תוך כדי הצילומים. למעשה כאשר תקבלו פידבק מיידי ותסתכלו איך יצאתם בתמונה, תוכלו לשנות זוויות או לבקש מהצלם לצלם אתכם בצורה מעט שונה על מנת ליצור תמונות יפות ומחמיאות יותר.

צילום חתונה בשרון – לוקיישנים מיוחדים

יש לא מעט מקומות יפים ומיוחדים עבור צילום חתונה בשרון ולמעשה צילומי החוץ יכולים להתקיים במספר לוקיישנים שונים ולא רק בלוקיישן בודד. ראשית חשוב להבין מה בדיוק אתם מחפשים מבחינת הסגנון של הלוקיישן כאשר יש הבדל גדול בין מקומות פסטורליים עם טבע כמו למשל חורשות, פארקים או שדות לבין מקומות עירוניים יותר כמו רחובות מיוחדים בעיר ומדרחובים, קירות גרפיטי או אפילו בתים נטושים ומבנים עתיקים.

אם אתם מתחתנים באזור השרון, או פשוט מחפשים מקומות לצילומי חתונה בשרון כדאי שתבדקו את המקומות הבאים:

  • חורשת הסרג'נטים: חורשה גדולה אשר ממוקמת בלב ליבה של שכונת קריית השרון בנתניה ונחשבת לאחד המקומות המיוחדים והמפתיעים ביותר. בצמוד לחורשה אפשר למצוא כמובן חניה גדולה ומסודרת ובתוך החורשה יש שבילים רבים אשר מאפשרים הליכה נוחה מבלי ללכלך את שמלת הכלה וחליפת החתן. בחורשה יש גשרים מיוחדים, עצים ושבילים נסתרים ואפשר לצלם שם תמונות מהממות ומיוחדות.

צילומי חוץ בחתונה בשרון

  • גשר השמורות בנתניה: מקום נוסף עם אווירה מעט שונה הוא כמובן גשר השמורות היפה והמיוחד. הגשר צמוד לפארק שלולית החורף ולכן אפשר לצלם גם באזור של הפארק ולא רק על גבי הגשר עצמו.
  • שמורת אודים: יש לא מעט מקומות נסתרים ויפים שלא רבים מכירים בתוך היישוב אודים. אפשר למצוא שם שדרת עצים ארוכה ומיוחדת וגם חורשות ושדות פתוחים ומדהימים שישאירו אתכם פעורי פה. האזור יחסית מבודד ולא עוברים בו הרבה אנשים ולכן תוכלו להתרכז בצילומים בלי הפרעות ומבטים של עוברי אורח.

צילומי זוגיות רומנטיים

צילום זוגיות לפני החתונה

  • נחל אלכסנדר: באזור נחל אלכסנדר יש מספר נקודות מדהימות כאשר אפשר להגיד שכל האזור פשוט מהמם ומיוחד. האווירה הרגועה והשקטה שיש במקום הופכת כל צילומי חוץ ליצירת אומנות של ממש.

חתונה של אביב ואלונה

צילומי חוץ עם המלוות

צילומי חתונה בנחל אלכסנדר

צילומי חוץ ביום החתונה

לסיכום

אם אתם עדיין מחפשים צלם לחתונה בשרון, תוכלו לפנות אלינו דרך הטופס המצורף באתר או לצלצל אלינו אל אחד מהטלפונים המצויים בראש העמוד ואנו נשמח לתת לכם פרטים על צילומי החתונה של EDSTUDIO. עד אז אתם מוזמנים להציץ בבלוג החתונות שלנו ולקרוא כתבות נוספות שיכולות לעזור לכם לארגן את החתונה בצורה הטובה ביותר עם המון טיפים מחתונות אמיתיות שאספנו לאורך השנים.

עדיין לא נכנסתם לאינסטגרם שלנו? זה הזמן לראות עבודות נוספות שלנו 🙂

דילוג לתוכן