חתונת חורף : כל הדגשים לאירוע מושלם!!

חתונת חורף כל הדגשים לאירוע מיוחד בחורף
תוכן עניינים

בשנים האחרונות חתונות חורף הפך ללהיט, יותר ויותר זוגות מתחילים לסגור תאריכים לחתונה בחורף, מזג האוויר יותר נוח (למרות שיש מידי פעם גשם, גם זה קורה בישראל) ולא חם. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר דגשים לקיום חתונות בחורף וכמובן מוזמנים להתייעץ איתנו :

חתונת חורף צילומים במקומות סגורים

גודל האולם בחתונת חורף 

לפני שאתם סוגרים אולם לחתונה וממשיכים לסגור את כל הספקים לחתונה, חשוב מאוד לבדוק את כמות המוזמנים ביחס לאולם. זכרו אולם ענק עם כמות מוזמנים קטנה יוצר בדרך כלל אווירה פחות חמימה ונעימה. לכן חשוב שתקפידו ותבחרו את האולם המתאים לגודל הכמות מוזמנים שלכם.

חתונת חורף ברחבת הריקודים

חימום האולם בחתונות חורף

אולי זה נשמע לכם מצחיק, מה עכשיו קשור חימום לחתונת חורף, אבל תחשבו שאם הייתם אורחים בחתונה אחרת, לא הייתם רוצים לצאת מהאוטו מהחנייה ולדעת שלא יהיה לכם חימום וכיף בחתונה שתוזמנו, לכן מאוד חשוב לפני החתונה שלכם שתבדקו האם יש באולם חימום, ויותר מזה תבקשו שיפעלו ולבדוק שאין תקלות ושלא פתאום יפתיעו אתכם בחתונה שלכם, כי זה לא כיף להגיד לאורחים שלכם שאין חימום בחתונת חורף.

חתונת חורף עם הרחפן

מתנה קטנה לאורחים שמגיעים לחתונות חורף

האורחים שלכם דאגו שביום גשום וסוער לצאת מהבית להתלבש יפה ובכל זאת להגיע לחתונה המיוחדת שלכם אז הגיע הזמן לפנק את האורחים שלכם באיזה מתנה מיוחדת, כמובן מגנטים לחתונה זה בטוח יהיה, אבל מתנה אחרת לאורחים זה תמיד טוב ובעיקר מחמם את הלב במזג אוויר חורפי.

חתונת חורף באולם הריקודים בלוקא

מעבר נוח לאורחים

תחשבו על כל האופציות, כאשר אתם עושים חתונת חורף, אבל במידה וירד גשם לאורחים שלכם שהם בדרך לאולם מהחנייה זה יהיה פחות כיף ויהיה להם פחות חשק. לכן, חשוב מאוד להקפיד על גישה נוחה לאורחים שלכם ולוודא שהחנייה קרובה לאולם אירועים שלכם, ובנוסף במידה ואתם יודעים שירד גשם בחתונה שלכם (לא עלינו כן…) תבקשו מהאולם שידאג למלצרים עם מטריות שיכניס את האורחים שלכם לתוך האולם.

חתונת חורף באולם טרה שבקיסריה

רוצים לבדוק זמינות לתאריך החתונה שלכם? שלחו לנו הודעה! כמו כן, מוזמנים להציץ בדף האינסטגרם שלנו ולראות עבודות נוספות שלנו.

דילוג לתוכן