3 סיבות למה אסור לכם לוותר על צילומי זוגיות לפני החתונה?

צילומי זוגיות לפני החתונה של חן ואמיר בחוף בת"א
תוכן עניינים

אם התארסתם לא מזמן ואתם עדיין מתלבטים האם לקחת במסגרת חבילת הצילום גם סשן של צילומי זוגיות ולא יודעים בדיוק מה זה אומר צילומי זוגיות, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

מה זה בעצם צילומי זוגיות לפני החתונה?

למעשה צילומי זוגיות הם מפגש צילום בו הצלם (בדרך כלל אותו הצלם שמלווה אתכם בחתונה עצמה) מתעד אתכם בסשן הקודם לחתונה. ברוב המקרים, צילומי זוגיות לפני החתונה הם הרבה פחות רשמיים ומתבצעים בבגדים נוחים וקלילים יותר ולא עם חליפת החתן ושמלת הכלה שאותם אתם הולכים ללבוש ביום החתונה שלכם. כמו כן, בוודאי שאפשר לבוא עם שמלה לבנה לצילומי זוגיות או איזה זר לראש, זה תמיד מוסיף.

צילומי זוגיות לפני החתונה בטבע

למה כדאי לעשות צילומי זוגיות לפני החתונה?

  • חזרה גנרלית מול המצלמה  – אין ספק שזוגות רבים חוששים מאוד מהשלב בו יצטרכו לעמוד מול המצלמה ולדגמן אהבה וזוגיות. צילומי הזוגיות מהווים סוג של חזרה גנרלית שמאפשרת לכם להבין בדיוק איך אתם נראים במצלמה, איזה צד יותר טוב, מה הפוזות שממש מחמיאות לכם וכדומה, וכמובן להרגיש את הכימיה עם בן הזוג.
  • אין לוחות זמנים צפופים – במהלך צילומי זוגיות לפני החתונה, מספיקים הרבה יותר, מבלי לחץ של זמן. למעשה אפשר לנסוע למקומות מיוחדים יותר וכמובן לקחת את הצילומים למקומות מגניבים מאוד. למשל, בניגוד ליום החתונה, בצילומי הזוגיות תוכלו להצטלם בשקיעה בחוף הים ואפילו להיכנס למים, בעוד ביום החתונה זה כמובן לא הולך לקרות. וכמובן בצילומי זוגיות לפני החתונה אנחנו נוכל לצלם אתכם עם הרחפן ולעשות דווקא תמונות משוגעות.
  • כימיה עם הצלם שלכם – אין כמו כימיה וחיבור עם הצלם שלכם לפני היום הגדול על מנת להפחית משמעותית את הלחץ מהסיטואציה של צילומי החוץ ביום החתונה. אם אתם קצת חוששים מצילומי החתונה שלכם ולא בטוחים בכל האינטראקציה עם צוות הצילום, צילומי הזוגיות הם דרך נהדרת עבורכם להיפתח.
    בנוסף, גם הצלמים שלכם לומדים עליכם במהלך הצילומים ומבינים מה בדיוק אתם אוהבים, איזה פוזות יותר מחמיאות לכם ואיך אתם מנהגים מול העדשה, וכך להיות מוכנים לצילום החתונה שלכם בדרך הכי טובה.

צילומי זוגיות לפני החתונה בשדה כותנה

אז מה זה צילומי סייב דה דייט (Save The Date)?

אפשר להגיד שצילומי סייב דה דייט הם למעשה גרסה של צילומי זוגיות. כיום כל צלם מכנה את סשן הצילומים שקודם לחתונה בשם שונה. בדרך כלל בסייב דה דייט, נהוג להצטלם גם עם שלט שמציג את תאריך החתונה שלכם, על מנת שתוכלו לפרסם אותו לאחר מכן ברשתות החברתיות, לשלוח למשפחה וחברים בוואטסאפ ואפילו להשתמש בתמונה מסוימת עבור ההזמנה לאירוע החתונה.

בחלק מהמקרים, מכנים את סשן הצילומים טראש דה דרס (Trash The Dress) וזה למעשה מפגש צילומים לפני החתונה שבו נכנסים למים בסוף הצילומים, מלכלכים אחד את השנייה עם צבעים וכמובן גם את הבגדים שאתם לובשים בצילומים, כן גם את השמלה (ומכאן מקור השם) ויוצאים עם תמונות מגניבות ומיוחדות מאוד.

מביטים לאורך השקיעה על האוטו

יחד עם זאת חשוב לנו לציין, אין כמו אותנטיות ובמקרים רבים כל המוסיף גורע. אתם יפים כמו שאתם, גם בלי אביזרים ואקססוריז כאלה או אחרים וגם אם לא תקנו שום דבר מיוחד לצילומים, תצאו עם תמונות מהממות 🙂

דילוג לתוכן