צילום לחתונה בסגנון דוקומנטרי – כל מה שרציתם לדעת (כולל תמונות)

צילום לחתונה דוקומנטרי
תוכן עניינים

מה זה צילום לחתונה בסגנון דוקומנטרי?

כמו שאתם בטח מבינים, יש לא מעט סגנונות צילום ולמעשה כל צלם מביא איתו המון ידע, ניסיון וסגנון אישי בתמונות. אנחנו ב-EDSTUDIO משלבים במהלך יום החתונה, רגעים אותנטיים ומיוחדים ומשתדלים להשאיר מקום גם להרבה רגעים שאינם מבויימים.

סגנון הצילום הדוקומנטרי מתבטא בדרך כלל בלכידת רגעים טבעיים לכל אורכו של האירוע, החל משלב ההכנות ועד לשלב הריקודים בסופו.

צילום לחתונה בסגנון דוקומנטרי

בשלב ההתארגנות וההכנות, אנחנו מקפידים לתעד את טבעות הנישואין שלכם, את שמלת הכלה והנעליים וגם את ההזמנות והפרטים הקטנים שמסביב. חשוב לנו לתפוס את הדברים כמו שהם, עם הרבה משחקי אור וצל שמחמיאים לתמונה וכמובן דגש רב על הקומפוזיציה הייחודית, שהיא מרכיב מרכזי בכל תמונה טובה.

שמלת כלה בין הוילנות של המלון איילנד בנתניה

לרוב מה שמאפיין את הסגנון הזה הוא לכידה של פריימים מהממים ממרחק, מבלי להעמיד ולביים את הזוג או את האורחים שנוכחים באירוע והמטרה היא להשיג אותנטיות ורגעים אמיתיים.
במהלך השנים, החלטנו להסתכל על האירוע שלכם גם כצלמים אבל גם כצופים מהצד וזאת על מנת להעניק לכם נקודת מבט ייחודית על יום החתונה.

תמונה מתוך הצילומי חוץ מבט בעיינים

צילום לחתונה בסגנון דוקו – שלב העריכה

אלמנט נוסף שמאפיין את הצילום הדוקומנטרי מגיע דווקא בשלב העיבוד והעריכה: בחלק מהתמונות בהם הצלחנו ללכוד רגעים אותנטיים ואמיתיים, שבאמת מספרים את הסיפור שלכם, נבחר להציג את התמונות בשחור לבן.

סגירה אחרונה של העגילים

אחת האימרות המפורסמות אומרת שבעוד שבתמונה צבעונית, רואים את צבע הבגדים של האנשים, בתמונה בשחור לבן, רואים את הצבעים של הנשמה. עריכת התמונה בשחור לבן מצליחה לעכב את הצופים בה לעוד כמה רגעים ומבחינתו כאשר זה קורה, השגנו את המטרה 🙂

כשהמלוות רוצות לתעד את נופר בשמלת כלה

יד ביד

חשוב לציין, לכל אורכו של האירוע אנחנו גם מכווינים אתכם, נותנים לכם עצות וטיפים איך לעמוד מול המצלמה ומה מחמיא לכם, אבל גם משאירים את הזמן ולתפיסת רגעים ספונטניים ומיוחדים, בשביל לייצר לכם מזכרת שתלווה אתכם לאורך כל החיים.

יעל מסתכלת על השמלת כלה לפני שלובשת אותה

סגירות אחרונות של השמלת כלה רגע לפני שיוצאים לצילומים

אם שאלתם את עצמכם מה היתרון בשיטת הצילום הזו, אז מהניסיון שלנו, העובדה שאנחנו נותנים לכם "ספייס" במהלך הצילומים ולא מציקים לכם לכל אורך היום עם העמדות שונות ופוזות, מפחיתה מכם לחץ רב ומאפשרת לכם להתנהג באופן טבעי ונינוח יותר אל מול המצלמה.

יעל הכלה בהכנות אחרונות רגע לפני המפגש עם החתן

טל ויעל כמה שניות רגע לפני המפגש

בזמן המפגש של טל ויעל האמא מאושרת

רוצים לבדוק אם אנחנו פנויים בתאריך שלכם? השאירו לנו הודעה או צלצלו למספר המופיע בראש העמוד ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים! וכמובן אתם מוזמנים להיכנס לדף האינסטגרם שלנו ולראות עבודות נוספות.

 

דילוג לתוכן