צילום חתונה קטנה: כל מה שחשוב שתדעו

צילום חתונה קטנה
תוכן עניינים

כל מה שחשוב לדעת על צילום חתונה קטנה

במידה ואתם הולכים לקיים אירוע חתונה קטן עם מעט מוזמנים וחשוב לכם למצוא צוות צילום לחתונה איכותי שיתעד את האירוע ויצליח להעביר את התחושה האינטימית של האירוע, חשוב שתדעו מספר דברים לפני שאתם סוגרים לצלם לחתונה שלכם:

מה נחשב לחתונה קטנה?

ראשית, חשוב שנבין מה בדיוק אומר המושג "חתונה קטנה". חתונה קטנה היא בדרך כלל חתונה שכוללת כמות מוזמנים של 150 איש לכל היותר. לאורך השנים צילמנו לא מעט חתונות וראינו שבמצבים רבים כמות המוזמנים היתה אפילו קטנה יותר באופן משמעותי מ-150 מוזמנים.
במקרים רבים בני הזוג מעוניינים לבצע טקס אינטימי למדי ולהזמין רק את המשפחה הקרובה ביותר. חתונה קטנה יכולה להכיל גם כמות של 100 מוזמנים או פחות, הכל תלוי בבחירה של בני הזוג ואין הגדרה חד משמעית כמובן.
חתונה קטנה

מה מאפיין חתונה קטנה?

שנייה לפני שנדבר על כל מה שקשור לצילום חתונה קטנה, חשוב להבין מה בדיוק מאפיין חתונות קטנות, מהניסיון שלנו לאורך השנים כמובן. בין אם מדובר בחתונת ערב ובין אם במצב בוא בני הזוג מחליטים להתחתן בשישי בצהריים, מדובר בדרך כלל בחתונות מאוד מרגשות.
האווירה האינטימית, שנוצרת בעקבות הגעתם של בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר – גורמת לכך שבני הזוג באמת מכירים את כל המוזמנים באירוע, שלא כמו בחתונות גדולות יותר 🙂 מאפיין נוסף של חתונות קטנות הוא שמים לב על הפרטים הקטנים באירוע: החל מהעיצוב המוקפד, המתנות למוזמנים, הנאומים של בני הזוג וגם האוכל שמוגש על השולחנות.
חתן וכלה לפני הכניסה לחופה

צילום חתונה קטנה: כמה צלמים צריך?

כפי שהסברנו במאמר על כמות צלמים בחתונה, עבור חתונה קטנה נהוג לקחת בדרך כלל צלם סטילס אחד וצלם וידאו אחד. יחד עם זאת, מומלץ תמיד להתייעץ עם צוות הצילום לפני שמחליטים על הנושא כי לפעמים עדיף להוסיף צלם סטילס נוסף שמגיע משלב קבלת הפנים של האירוע (ולא מההתארגנות בבוקר) במטרה לחלק את העבודה בצורה נכונה יותר וגם כמובן בשביל לא להפסיד רגעים חשובים ולקבל זווית צילום נוספת על כל האירוע שלכם.
צילום חתונה קטנה יכול לכלול סשן ריקודים ויותר להיות גם ללא ריקודים בכלל.

האם כדאי לקחת שני צלמי סטילס לצילום חתונה קטנה?

כפי שהסברנו בפסקה הקודמת, במהלך צילום חתונה קטנה ניתן לבחור בין צלם סטילס אחד לבין שני צלמי סטילס (בלי קשר לתוספת של צילום וידאו ע"י צלם נוסף) וזאת בחירה של הזוג תוך התייעצות עם הצלם.

אם חשוב לכם שתהיה זווית נוספת לרגעים החשובים באירוע ואם אתם מעוניינים להגדיל משמעותית את כמות התמונות שתקבלו וכמובן לדאוג לכיסוי טוב של האירוע, כדאי שתבחרו באופציה של שני צלמים כאשר אחד מהם מגיע כמובן משלב קבלת הפנים ולא משלב ההתארגנות.

צלמים לחתונה קטנה

איך לבחור צלמים לחתונה קטנה?

אחד הדברים החשובים ביותר במהלך צילום של חתונה קטנה הוא כמובן תיעוד הרגעים הקטנים והמרגשים לאורך כל היום המיוחד הזה. אנחנו בEDSTUDIO מקפידים לתעד חתונות בסגנון דוקומנטרי עם הרבה שימת לב לרגעים המיוחדים שמתרחשים במהלך האירוע.
סגנון הצילום הוא גורם משמעותי ואפילו מכריע בבחירת צלמים לחתונה שלכם ולכן חשוב שתתחברו לסגנון של הצלמים וגם כמובן לעריכה של התמונות. בנוסף כמובן שיש חשיבות מכרעת למחיר שתידרשו לשלם ותמיד תעדיפו לבחור בחברה שמספקת מחיר נוח לחבילת הצילום. על המחירים שנהוג לשלם עבור צילום חתונה קטנה, נדבר בהרחבה בפסקה הבאה.
הדבר האחרון שנמליץ לכם לבדוק הוא החיבור עם הצלמים. בסופו של דבר מדובר בספקים שנמצאים אתכם הכי הרבה זמן ביום החתונה וחשוב לבחור אנשים שיהיה לכם כיף איתם ושתרגישו בנוח מולם.
חופה בחתונה

מחיר של צלם לחתונה קטנה

המחיר של צילום חתונה עשוי להשתנות בעקבות מספר פרמטרים ונדרש להבין בדיוק מה אתם רוצים בחבילה עצמה על מנת לתמחר. יחד עם זאת, מהניסיון שלנו בתחום, עבור חבילה שכוללת צלם סטילס 1 משלב ההכנות + צלם וידאו משלב ההכנות (ללא אלבומים, מגנטים או צילומי זוגיות) תשלמו בדרך כלל בין 4,500 ש"ח ל-7,000 ש"ח.
המחיר תלוי כמובן בצלמים שבהם תבחרו ובמוצר עצמו: האם תקבלו סרט וידאו ארוך בלבד? אולי החבילה כוללת סרטון היילייטס? עריכה של כל התמונות או רק חלק? וכו'. כמו כן יש התחשבות בשיקולים נוספים של צוות הצילום כמו מיקום האירוע, בקשות מיוחדות של הזוג וכדומה. אם גם אתם מחפשים צלם לחתונה קטנה, אנחנו נשמח לעזור! צרו איתנו קשר עוד היום ונדאג שתקבלו הצעת מחיר מצוינת לצילום של החתונה שלכם 🙂

דילוג לתוכן